Segstartad och jobb

Idag är en sådan dag då jag vid det här laget borde ha fått hur mycket som helst gjort med tanke på att jag skall jobba ikväll. Men på nåt sätt så känner jag mig så himla trött idag, trots att jag sovit mer timmar än jag brukar. Följande skall fixas klar idag.

Boka de sista intervjuerna
♥ Boka biljetter
♥ Jobba
♥ Skriva på rapporten
♥ Laga lunch

En sak är iaf bra jag har redan bestämt vad jag skall äta för nåt till lunch, blir tagiatelli med kräftstjärtssås till. Men nu är det dags att återgå till att göra något annat än att blogga.
En sak är iaf bra jag har redan bestämt vad jag skall äta för nåt till lunch, blir tagiatelli med kräftstjärtssås till. Men nu är det dags att återgå till att göra något annat än att blogga. En sak är iaf bra jag har redan bestämt vad jag skall äta för nåt till lunch, blir tagiatelli med kräftstjärtssås till. Men nu är det dags att återgå till att göra något annat än att blogga. En sak är iaf bra jag har redan bestämt vad jag skall äta för nåt till lunch, blir tagiatelli med kräftstjärtssås till. Men nu är det dags att återgå till att göra något annat än att blogga. En sak är iaf bra jag har redan bestämt vad jag skall äta för nåt till lunch, blir tagiatelli med kräftstjärtssås till. Men nu är det dags att återgå till att göra något annat än att blogga. En sak är iaf bra jag har redan bestämt vad jag skall äta för nåt till lunch, blir tagiatelli med kräftstjärtssås till. Men nu är det dags att återgå till att göra något annat än att blogga. En sak är iaf bra jag har redan bestämt vad jag skall äta för nåt till lunch, blir tagiatelli med kräftstjärtssås till. Men nu är det dags att återgå till att göra något annat än att blogga. En sak är iaf bra jag har redan bestämt vad jag skall äta för nåt till lunch, blir tagiatelli med kräftstjärtssås till. Men nu är det dags att återgå till att göra något annat än att blogga. En sak är iaf bra jag har redan bestämt vad jag skall äta för nåt till lunch, blir tagiatelli med kräftstjärtssås till. Men nu är det dags att återgå till att göra något annat än att blogga. En sak är iaf bra jag har redan bestämt vad jag skall äta för nåt till lunch, blir tagiatelli med kräftstjärtssås till. Men nu är det dags att återgå till att göra något annat än att blogga. En sak är iaf bra jag har redan bestämt vad jag skall äta för nåt till lunch, blir tagiatelli med kräftstjärtssås till. Men nu är det dags att återgå till att göra något annat än att blogga.

// Carro //


Kommentarer
Postat av: Kärve

Ja det hoppas jag också..

2008-05-07 @ 12:22:52
URL: http://karvegard.blogg.se
Postat av: Jenny

Tack detsamma!:)

2008-05-07 @ 12:28:46
URL: http://frazilo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0