Tjurig bussis, kändis närvaro och underbart god choklad!

Ja än så länge har dagen varit till min belåtenhet. Resan till Köping gick kanoners och jag gick en jätte fin väg längst vattnet, vilket på senaste tiden verkar ha blivit en tendens. Se bilderna nedan, den ena är från mitt besök i Kolbäck och den andra är från dagens besök i Köping.
koping 2 mekolback

På intervjun blev jag väldigt väl omhändertagen fick kaffe och till det en otroligt god lyxig choklad. När jag var klar med min intervju skulle ja bege mig till stationen igen, och döm av min förvåning då jag får syn på två av herrarna från tv programmet I en annan del av Köping. För er som undrar så gick jag inte fram och hälsade, utan jag respekterade att dom säkert ville äta sin lunch ifred, vilket jag själv hade uppskattat att någon hade gjort mot mig om jag var i samma situation. Det blev sen till att köpa med sig lite lunch från Wayne´s blev en mozarella och salami macka samt en smoothies med brasilanska frukter. Blev dock lite besviken på mackan, då den inte innehöll någon vidare hög klass på salamin. Sen blev det till att ta bussen hem, då tiden jag skulle vara hemma inte skilde sig från om jag hade tagit tåget. På bussen fanns världens otrevligaste buss chaufför tycker jag. Va en kille som inte hade några lösa kontanter och som ville åka med bussen, han sa att han kunde ta ut pengar fall vi passerade stan påvägen om bussisen kunde vara snäll och vänta där. Men de kunde inte buss chauförren gå med på, och tror ni inte att bussen senare stannade till vid en uttags automat för att hämta upp folk. Så den stackars killen hade ju lät hunnit hämta ut pengar och kunnat åka med bussen. Som sagt han kändes inte sådär jätte service medveten, och det gjorde ju inte saken bättre att han smårappade lite då och då.
Nog om det nu skall jag inte skriva något mer  utan ta och sätta igång med stuierna igen.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: lisa

ha en trevlig dag! :)

2008-05-13 @ 16:20:20
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Adele Siljemark

Verkligen! vissa har onödigt mycket tur ^^ Ha en bra dag!

2008-05-13 @ 16:26:56
URL: http://adelesiljemark.blogg.se
Postat av: frida

jag saknar också värmen, jag hade inte räknat med snö och hagel idag.. men men.. nu så skiner iallafall solen och det blir varmare!
ha e nbra dag=)

2008-05-13 @ 16:34:43
URL: http://tjafrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0