Trött och idag skall man till jobbet.

Japp idag var jag otroligt seg, mobilen snosade så många gånger att den tillslut bestämde sig för att stänga av sig. Men nu har jag varit vaken ett tag och än så länge bara hunnit med att borsta tänderna, lösa sudokou och läsa tidningen. Jag borde egentligen inte sitta här då jag inte ens har börjat göra mig klar för jobbet. Då jag på mitt jobb umgås ganska nära med kunderna så vill man se något respektabel ut. Jag har iaf tvättat min  jobb tröja så det är en bra början. Skall iaf bli kul att jobba, har på senaste tiden bara jobbat udda helger, men nu får jag jobba med en annan personal styrka.
Nä nu måste jag verkligen kila, vill inte cykla i sista sekund, så man kommer fram helt svettig.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Elinor

Svar: Tack, du med :) ha en bra dag :)

2008-05-04 @ 11:35:27
URL: http://jaoduu.blogg.se
Postat av: Jennie, Micke & Exxa

Åh, tack så hemskt mycket! Hoppas du har haft en fin helg?

2008-05-04 @ 15:51:45
URL: http://exxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0