Ingen väckarklocka..

hos mig inte. Hade ju åkt igår till min kasern för att hinna till kl 8.00 imorse samt bokat bilen från 06.30. Men tror ni inte att min mobil av någon okänd anledning inte ringer på morgon. Så när jag vaknar runt kl 7.00 så blir de fart på mig. Gick snabbt som bara denna för mig att ta mig till parkeringen, små sprang till och med. Men de var inte allt, när jag kommer till parkeringen så visar de sig att jag måste skrapa rutorna också. Gissa om de gick undan. Sen så var de bara att köra iväg. Men som tur va så tog inte resa fullt så lång tid som jag hade trott så jag kom "ganska" bra i tid iaf.

Dagen i sig har annars varit jätteintressant. Jag har fått riktigt arbetskläder och har fått mecka lite. Sen har jag för första gången i mitt liv kört elmoped. Vilket var en upplevelse i sig. Gick ganska bra när jag väl började få kläm på allt. Och killarna var sjysta mot mig, och tyckte jag skulle vara mer rädd om mig själv än om mopeden. Trots att mopeden i sig säkert kosta runt 70.

Planer för kvällen är annars att läsa lite. Sen så blir de till att lägga sig i tid idag, då jag skall upp tidigt imorgon.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: jennifer

ja den är verkligen jättebra! kram

2008-11-17 @ 18:42:02
URL: http://girlinlove.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Sugen på att vinna lite fina smycken som en extra julklapp? :)



Kolla in tävlingen genom att klicka på länken nedan:

http://www.jessi.se/2008/november/nu-kan-du-vinna-fina-julklappar.html



Ha en bra dag!

2008-11-19 @ 13:50:45
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0