Utmanad

Jag har blivit utmanad av Emelie.
Så here it goes...

Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag blir på dåligt humör fall jag måste stressa.
2. Jag måste höra på  glad musik fall jag skall städa.
3. Jag tror alltid de bästa om människor.
4. Jag verkligen ogillar kjedjebrev, och dessa hamnar direkt i min papperskorg.
5. Jag tar inte i handtaget på allmänna toaletter, där man tvättar händerna innan man går ut.
6.  Jag brukar köpa situation sthlm.
7. Jag har alltid gillat lejon, och hade ett lejon som gosedjur när jag var liten.


Jag utmanar er som läser de här, då jag inte just för stunden kan komma på vilka jag vill utmana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0