Vad tiden går fort..

lite för fort ibland, då helgen börjar lida mot sitt slut. Igår så blev de mest att ta de lugnt och vi tog en riktigt lång sovmorgon. På kvällen blev det sen film, vi hade hyrt No country for an old man. Vilket var en riktigt bra film men med ett väldigt konstigt slut. Men de var de som gjorden den bra.

Idag så har vi varit på badhuset och simmat ett antal längder. När vi var klara och jag skulle låsa upp mitt skåp så upptäcker jag att det är fel nyckel som jag har till hänglåset. Så då blir de till att kika ut genom dörren från omklädningsrummet, efter någon som jobbar. Men jag ser ingen, men sen kommer de en tjej och sätter sig på stolen utanför, så då passar jag på och fråga henne snällt fall hon kan gå ner och säga till. Vilket hon så snällt gör, och jag slapp då gå ner barfota till entrén i handduk. Sen när jag kom hem så skulle jag gå en vända på stan och handla samt lämna in filmen. Men då glömmer jag ju såklart filmen så jag blir tvungen att gå hem igen. Haha vilken dag, men nu har jag ätit mat så nu ska nog alla hjärnceller vara med resten av kvällen.

Ikväll så skall vi se på Wallander, vilket älsk har bestämt. Sen så ska jag se på sista avsnittet av ensamma söker, samtidigt som jag städar. Sen måste jag packa väskan igen. Så roligare än så blir de inte hos mig.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Det gör jag varje vecka, hur kul som helst!

2008-11-23 @ 17:20:57
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Elina

Svar på kommentar: Hej, ni gör såhär att om ni vill vara med i tävlingen så lägger ni ut bilden på er blogg eller någon annan sida där jag lätt kopierar den. Om det inte funkar så kan ni även mejla. :]



Ha det fint.

2008-11-23 @ 19:38:21
URL: http://www.elinaaberg.devote.se
Postat av: Liz!

Va kul att bada... Synd att det vart fel med nyckeln.

2008-11-24 @ 13:17:09
URL: http://www.metrobloggen.se/spirulina
Postat av: Anonym

Va en kompis som hjälpte mig..:P

2008-11-24 @ 17:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0