Vart tog tiden vägen

ja de kan man verkligen fråga sig. Har haft så kul på jobbet dessa dag, och jag kommer def se till att jag får vara ute lite mera. Idag så titta vi tex på några fina hus, som de tyvärr inte är någon som har brytt sig om den senaste tiden. Hade jag vunnit på lotto (i lördags) hade jag def renoverat något av dessa hus.

Idag är de torsdag och imorgon åker jag hem. Vilket som vanligt innebär att ikväll borde jag packa. Men då jag känner mig själv så slutar de väl med att jag packar de sista imorgon genom att pressa ner de i väskan. Men som sagt de funkar varje gång, så varför ändra på ett vinnande koncept =).

Imorgon så skall jag hinna med mycket, först ska jag jobba, sen ska jag resa hem, sen ska jag på återbesök hos Linda, sen så måste jag inhandla lite saker på stan innan jag ska gå på fest på kvällen. Så får se fall jag hinner sitta något vid datorn imorgon. Men nu ska jag ta mig en lite promenad innan jag packar och gör mig klar för natten.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sis vad kul att du ringde.

Haha sorry jag var lite seg! helt slut efter tentan.

Hoppas du får kul på festen imorgon.

Hörs i helgen

xoxo

2008-11-20 @ 20:06:47
Postat av: caroline

hej.. vilken fin blogg du har:)

2008-11-21 @ 08:35:17
URL: http://carrostenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0