Gotland igår.. Sthlm idag.

Japp igår så var jag uppe tidigt för att ta planet till Gotland. Och vilken rolig dag de var, fick lära mig mycket och se jättemycket Fick ju chansen att flyga helikopter över Visby, och vilken tur de var. Trodde först de skulle vara läskigt, men de vara HUR underbart som helst. Sen vi flygplatsen stod dessa små söta betong saker, något som jag inte lagt märke tidigare till på Gotland.


Men de var var ju för sig ettt tag sedan jag var på Gotland. Dock så såg jag faktiskt inga riktiga får på nära håll. På flygplatsen så var de kändistätt såg några politiker, en abba medlem och en skådis. ..

Idag så var de kurs på Karlberg, och de måste ju vara stans finaste promenadstråk vid vattnet och i skogen bakom slottet.


Dock så slutade kursen ganska tidigt så dagen blev inte så lång, vilket innebär att jag måste jobba längre på fredag. Men de kan vara okey, med tanke på att jag inte varit/kommer vara på kontoret först på torsdag igen. Men de gjorde att jag han med att ta en fika med syrran på stan innan de var dags att ta tåget hem. Men turen var inte riktigt med mig, tåget blev  ca 40 minuter sent. Så än så länge har jag inte hunnit med så mycket. Men snart skall jag slita mig från datorn och städa lite, och se fall jag hittar några kläder att ha på mig imorgon. Sen blir de kanske till att äta en macka, då jag inte får äta först vid 21. Men nu skall jag ladda över lite musik till mobilen.

// Carro //


Kommentarer
Postat av: Linda med familj :)

tack så mycket, älskar dom :)

Ha en trevlig kväll du med

2008-10-14 @ 18:58:55
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Amanda

tack :D

2008-10-14 @ 19:09:55
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta
Postat av: Malin

I've made a new blog ! Love it .

Since I'm moving to NewYork/London next summer this one will be about fashion and fashion ONLY :)



Love, M <3

2008-10-14 @ 20:49:03
URL: http://metroblogg.se/takeaway
Postat av: Peter Landin

Fin bild!!

2008-10-20 @ 13:58:40
URL: http://Http://peterlandin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0