Idag är en seg dag..

ja jag känner mig helt slut utan någon anledning alls. Har ju inte ens varit en jobbig dag precis. Kanske var de ändringen i min kalender som påverkade mig. Eller så är de att jag måste resa igen imorgon, dvs packa väskan för andra gången den här vecka. Sen så hjälper de inte att älsk bara tjattar om allt som måste göras osv. Som om jag har så mycket annat att göra på kvällarna? En rolig sak idag iaf var att jag fick lite arbetskläder, en t.shirt och en halsduk. Tyvärr så var jackan för stor, vilket var synd då den var så snygg. Så jag hoppas vi får beställa nya snart =).

Gårdagen iaf var riktigt trevlig och bilturen gick som smort. De skönaste var att de inte var någon större trafikstockning då många verkar vara hemma med ungarna, som denna vecka har höstlov. Jag kom tom förtidigt men som tur var så hade jag med mig en bok att läsa.  Jag fick även åka stor båt till ön, vlket kändes riktigt lyxigt. Sen så fanns de på ön två jättetama rävar.


Här sitter den ena av dom och väntar på mat.



De får räcka för idag, går så långsamt att ladda upp bilder. Kanske blir fler imorgon kväll när jag är på plats. Skall på kurs på torsdag och fredag nämligen.  Nu skall jag göra lite annat, så tiden inte går allt för långsamt.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är utmanad. Se min blogg :)

2008-10-30 @ 19:09:03
URL: http://petracharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0