Skärgården under 2 dar..

Ja har haft fullt upp och somnat nästan direkt när jag lagt mig i sängen. Men vilka underbara två dagar. För att inte tala om vilket fint väder vi har haft trots att de blåst lite. Utöver min egen arbetsuppgift så har jag även lärt mig en massa andra saker bara genom att vara med och observera.Jag har även fått sett endel djurliv, bäverhus, rådjur, älg, samt en hel del svanar. Jag så mycket mer kan jag inte skriva, går inte att beskriva i ord det jag har sett. Har  iaf tagit lite bilder, så att ni kan få så lite av mitt kontor under dessa dagar.




Men nu så ska jag börja göra mig klar för sängen, skall åka med bussen som går ca 05.30 härifrån för att bege mot Räfsnäs. Där vi skall åka båttaxi ifrån. Men innan dess så måste ja packa väskan. Samt fundera på om jag skall lämna väskan på centralen (är ju så dyrt 50 kr jmf med Åhlens 20 kr ) eller om jag skall ta med mig den. Är ju ganska tråkigt att inte ha en dator under en drygt 3 h resa. Sen så får vi se vilken tid som jag kommer hem imorgon. Jag hoppas de inte blir alltför sent. Men å andra sidan skulle de inte göra mig så mycket då jag kommer vara själv med anledning av att älsk åkt hem till sina päron. Men som sagt nu dags för sängen.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Pia

Vilka fina bilder du har på din blogg. Och vad roligt du verkar ha på jobbet.

2008-10-25 @ 10:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0