Tillbaka igen för en till vecka..

ja helgerna går så himla fort när man träffar sin älskling. Vi har mest tagit de lugnt och bara varit med varandra. Tyvärr så var älsk tvungen att jobba idag, men kanske lika bra de, för då känns de inte lika tugnt att lämna lgh. Annars så har de inte hänt så mycket hos mig, mer än att man börjar känna sig lite trött nu när mörkret börjar tränga sig på igen. Sen så tror jag alla nya intryck också påverkar det hela. Har börjat märka av vissa saker nu med att bo borta, min telefonräkning var skyhög denna månad så nu blir de lite restriktioner på den framöver. Jag få satsa på att ringa folk jag känner på helgerna istället. Eller så är de msn som gäller för hela slanten.

Planerna för ikväll annars är att ta de lite lugnt på rummet. Har äntligen fått igång min mediaspelare på dator så ikväll blir de nog ett avsnitt av Prison. Jag passade även på att köpa en påse Polly att mumsa på, för att pigga upp lite på rummet. Sen så måste jag även kolla kartan till imorgon så jag inte åker vilse  08 trafiken.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du får en bra vecka. Kram

2008-10-27 @ 07:04:29
URL: http://petracharlotte.blogg.se/
Postat av: Mickis

Man får tacka så mycket! Ha en bra dag! Kramar

2008-10-27 @ 07:10:44
URL: http://mickispickis.blogg.se/
Postat av: ami

var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg :)

2008-10-27 @ 17:43:22
URL: http://metrobloggen.se/onechance

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0