Vilken chock...

japp hade verkligen inte väntat mig detta. Jag hoppas nu bara att jag slipper dela rum med någon.. Det första jag mötes av när jag kom in i huset var en stor hög med bråte. Sen så verkar de bara bo stora muskelpacket i byggnaden, de var iaf de enda personer jag han se under den korta tiden. De är gemensam toalett och handfat, hur de var med dusch han jag inte kolla in. Internet finns indraget i huset men jag måste göra en ansökan fall jag vill nyttja det. Så de känns lite onödigt att ha tagit med datorn just nu. Blir nog till att lämna den hemma nästa vecka.

Som sagt känslorna är delade än så länge, och jag överväger nu om jag skall bege mig ditt eller om jag skall vänta en liten stund och sitta här på kontoret i deras fina tv-rum och kika. Sen måste jag även fundera lite över matfrågan. Fanns inga kokmöjligheter utan endast micro. Så skall jag köpa alla tre måltider om dagen eller skall jag bege mig till affären och handla. Men då kommer ju en till fråga upp, kan man ha mat i kylskåpet utan att någon annan äter upp den och vart sitter jag och äter. Fanns ju ingen matplats precis.

Nu skall jag iaf jobba lite och sen är de bara att tuffa till sig och bege sig till huset.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ahh jag hade också blivit fundersam men det fixar du :)

2008-10-06 @ 18:10:07
URL: http://petracharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0