Dags för uppdatering kanske..

Mycket har hänt, och jag har helt enkelt inte orkat sitta vid datorn på några dagar. Somliga har klagat på att jag inte har uppdaterat på ett tag =). Jag har varit hemma en sväng och firat min lillasyster, dock utan Älsk som promt var tvungen att springa sitt lopp i sthlm.  Orkar inte ge någon mer redogörelse över helgen, då jag för stunden har händerna fulla. Håller nämligen på att packa till imorgon, och jisses va de är svårt. Än så länge känner jag mig ganska lugn men de kan bero på att jag har så mycket att sysselsätta mig med. Detta är vad jag måste hinna med idag.

♥ Putsa skor
♥ Packa väskan
♥ Välja kläder till imorgon
♥ Städa
♥ Vattna blommorna
♥ Tvätta
♥ Kolla och svara på mail

Skriver nog mer imorgon från mitt "nya rum". För datorn kommer ju självklart att hänga med.

// Carro //


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen var på tiden. Lycka till på nya jobbet =). Kommer självklart fortsätta följa din blogg med spänning.

2008-09-14 @ 20:44:23
Postat av: Monica

Ja de ska nog bli bra.. allt är inte på plats än..länkar o lite annat smått o gott =)

2008-09-14 @ 20:49:38
URL: http://monkizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0