Ett hål i mitt hjärta..

Lämnade in min avskedsansökan idag på jobbet, vilket var med blandade känslor. Känns sorgligt, då jag har trivs så bra på mitt jobb. Jag har verkligen blivit en i "famlijen", så de blir många att säga hej då till. Imorgon kommer jag jobba min sista dag, iaf som de ser ut nu. Självklart så är jag glad över att komma till mitt nya jobb, och förmodligen får jag en ny " Familj ".  Så ikväll ska jag kika på lite datum att kanske ordna någon form av avskedsbjudning. Sen ska jag städa lite, vore skönt om de mesta var fixat tills på fredag morgon.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Tant GrönT

Hej!



Jo det kan nog bli en hel del tid i köket framöver, hi, hi!



Ha dä bra

Postat av: minnie

Nej nu är det dax att du uppdaterar.

Har kollat hela dagen och ingen update här inte.

Hoppas det går bra att packa. var kul att se dig igår.

Pussss

2008-09-14 @ 17:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0