Första jobbdagen avklarad..

Japp så var första dagen avklarad, och jag sitter nu på mitt hotellrum i min ensamhet =). Här hänt så otroligt mycket sedam jag klev upp klockan 20 i 7 imorse. Tåget gick kl 8.35 och när jag väl kom till tåget så trodde jag att jag skulle se de andra två  arbetskamraterna som också skulle åka samma tåg. Men de var först i E-tuna som vi sågs, och utav någon anledning så hade jag störst väska. Men å andra sidan är jag ganska glad åt de just nu när jag sitter på hotellrumet och känner mig som hemma, då jag har med mig mina egna personliga tillbehörigheter. Under dagen annars så har de varit en massa information, och jag blir bara mer och mer nyfiken samt får fler och fler frågor. På kvällen bjöds de även på middag på en restaurang här i stan, vilket var trevligt och lite avkopplande efter dagen. Imorgon så börjar vi inte först kl 9.00 så de är sovmorgon som gäller, men ev så funderar jag på att gå en sväng till gymmet på morgonen då de öppnar och innan vi skall äta frukost vid 20 i 8. Men nu är de hög tid för mig att krypa till sängs.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0