Jippi..

Min pappi skickade sms till mig imorse, så vi ska ses på en lunch idag. Ska bli riktigt trevligt, antar att han passar på att roa sig medan han väntar på att lillasyster skalll sluta skolan innan de är dags att hämta henne. Få se vart vi går någonstan och lunchar. Planerna för dagen är annars att ta en liten shopping tur på stan och uppdatera garderoben till jobbet nästa vecka. Har köpt en kalender redan, men behöver en väska och kanske en nya skjorta m.m. Kan inte köpa allt för mycket då jag inte vet klädkoden på företaget ännu.

Igår kväll tog jag de annars lugnt och vi åt glass och såg på film. Va ingen höjdar film, men ibland måste man varva ner lite efter en arbetsdag.



Såklart så hade älsk och jag ett varsitt glasspaket. Behöver jag säga att jag fick glass över och älsk åt upp hela sin =). Men nu skall jag ta och göra mig iordning, samt städa lite här hemma.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Hej, hoppas allt är bra med dej! :) jag upptäckte just att jag under en period gjort nån inställning så jag var tvungen att godkänna alla blogginlägg innan jag kunde läsa dom.. det fattade ju inte jag (var inte så insatt i bloggandet) så jag var lite småsur över att ingen kommenterde.. :P såg bl a att du gett mig ett jättebra tips om att göra en testblogg när man ska byta design etc. Så jag ville bara säga att du gärna får kommentera igen, nu när jag ser att nån skrivit så jag kan svara också! ha det bäst, kramar!

2008-09-08 @ 14:36:29
URL: http://soppautanrecept.blogg.se/
Postat av: Emelie

trevligt med lite lunch med pappsen.

du får gärna ta en städrunda hos mig med...när du är klar hos dig.

bara en massa massa möten denna veckan.

KRAM

2008-09-08 @ 15:15:17
URL: http://petracharlotte.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack! Det kommer bli en spännande månad, har alltid varit dålig på att hålla mig borta från sötsakerna, men dem säger ju att ingenting är omöjligt :P

2008-09-08 @ 18:00:02
URL: http://eibic.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0