Jobbet trots hosta..

Japp inget kan få mig att ligga hemma jag hatar och då menar jag verkligen det att ömka med mig själv. Så länge jag inte har feber så funkar de bra att jobba. Hoppas jag inte blir alltför torr i halsen när jag pratar med kunderna och börjar hosta som bara den. Men de borde vara lugnt, brukar oftast inte vara så mycket kunder mitt på dagen, kommer oftast mer mot kvällen.  Men nu är det bäst jag börjar göra mig klar för jobbet, så jag inte behöver cykla som en tok, är ju inte fräscht att komma fram helt svettig. När jag kommer hem sen, skall jag visa min nya kjol jag köpte igår.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Ninni

Hej hej. Det är inte så svårt att komma igång att sticka :) Jag är inte så duktig på det själv och kan väl bara det mest enkla. Här är ett tips på en sida som du kan gå in och kolla på om du vill. Gratis mönster och förklaring på hur du kommer igång :)

2008-09-04 @ 15:31:47
URL: http://flitigafingrar.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0