Mycket gjort..

Japp har fått väldigt mycket gjort idag, mer än jag trodde från början. Har städat lite som jag skulle, dock inte allt har dammningen kvar. Sen så har jag varit ute och tagit en promenad, för att få lite luft. Köpte ävem med mig lite saker från apoteket, så nu skall väl den irriterande hostan och torrheten i halsen ge med sig. Sen så har jag självklart läst i boken som jag började läsa igår, och för den som undrar så har ja läst halva boken redan. Älsk va en sväng på jobbet så jag fixade även middag, och till maten blev de mycket tatziki med mycket vitlök. Nu så är de snart dags för mig att krypa till säng, så jag är pigg inför morgondagens jobbpass, men först ska jag kolla och skriva mail.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0