Seg dag..

japp har varit en otroligt seg dag idag, men jag mår betydligt bättre. Vilket är otroligt skönt, sov fram till kl 14 idag och de verkar ha gjort susen. Så förhoppningsvis så klarar jag av att åka till jobbet imorgon. När jag nu har vilat, så har jag passat på och läst lite i boken, och jag har nu börjat närma mig slutet av boken. Kanske hinner läsa upplösningen ikväll. Men först blir de till att diska efter middagen, och reda ut älsks kaos. Han har lyckas ha sönder ett glas och lite annat. Sen ska jag hjälpa honom lite med sin läxa, som han kört fast med. Och vad passar inte bättre än att jag hjälper honom, då får jag ju samtidigt öva på min engelska.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du energiska :)

Bra att du har vilat. Det behövs när man är förkyld.

KRAMAR

2008-09-07 @ 16:18:51
URL: http://petracharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0