Trött och lite sur..

ja de är precis vad jag känner mig. Fick höra imorse också att jag såg lite trött ut vid frukosten. Men efter frukosten så kändes de mycket bättre. Va väl snarare lite uppgiven över att de inte gick något vidare att måla naglarna imorse. Har iaf lärt mig att papper med nagellacksbortagning istället för bomull inte fungerar något vidare. Dagen idag har inte sett så mycket annorlunda ut än de andra. Har varit lite egna diskussioner och en del info om både de ena och de andra. På slutet blev de dock lite rörigt då alla ville prata och hade åsikter. Men vi lyckades iaf enas om tre stycken datum, sen så tar vi aktiviteterna senare.

Efter de så passade jag på att låna en dator innan jag gick därifrån. Sen så gick jag en kort vända på stan och köpte lite dricka till ikväll. Vi ska ha avskeds fest, då det är sista kvällen vi umgås på et tag. Efter lite för mingel så skall vi gå ut och äta och sen får vi se vad som händer. Nu ska jag börja göra mig klar för kvällen. Slänger kanske in en bild senare om jag inte kommer hem allt för sent.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: jennifer

kolla gärna in min blogg :)

2008-09-26 @ 13:04:52
URL: http://jennfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0