ursch också..

ja bara ogillar att vara borta ibland och prata i telefon. Älsk och jag missförstod verkligen varandra helt idag. Han tyckte jag lätt sur, vilket ja inte var. Snarare trött alla nya intryck börjar ta ut sin rätt. Vår ena ansvarige tyckte även hon att vi började se lite hängiga ut. Vilket stämde ganska bra, känndes som man nickade till ett tag. Men de blev ett bra slut på dagen, då föreläsaren vi hade va så inspirerande. Vi fick tom lite relations tips. Börjar inse att de nog kan bli lite resor i tjänsten, som kommer variera lite beroende på vart jag kommer jobba.

Efter de så blev de lite lättare middag på rummet innan de var dags att gå ner till relaxen. Vi bubblade i säkert 1 h och sen blev de lite bastande. Dock fick jag basta själv då ingen av tjejerna var nere. Efter badet så begav vi oss iväg till en pub för att testa på frågesport och öl. Dock gick de inte så bra för oss, vi trodde att vi vunnit men de visade sig att vi kommint sist. Men så kan de vara ibland =). För killlaget gick de lite bättre, men de blev ingen vinst. Sen nu så sitter jag vid datorn och ska väl börja göra mig klar för natten. Så jag är pigg till imorgon, för då ska vi fira. är ju sista kvällen vi har tillsamans, för sen dröje de nog ett tag till vi ses alla igen.

Men nu är de dags för sängen, så nattinatti,,

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0