En dag i solen

är vad jag har haft idag. Började dagen med att gå till träningen, bodypump. Vilket var riktigt svettigt och lite krångligt. Har nämligen inte gått på det sedan flera år tillbaka. Sedan så blev de snabbt hem och vända för att duscha av mig. Då jag skulle bege mig ner till stan för att träffa en vän till mig. Blev riktigt trevligt och vi tog en härlig fika på uteserveringen. Sedan så åkte vi till hennes stall och jag fick träffa hästen hennes. Den var jättefin, och till sällskap hade den två söta shettis kompisar. Sedan passade vi även på att hälsa på det andra djuren. Några spec ankor som jag inte kommer ihåg namnet på. De sju kossorna och kalvarna i ladugården.

Efter när jag kom tillbaka så blev det solstolen på altanen. Sedan så åt jag och älsk mamma en jättegod middag med lax och råris samt en super god sås till, hette något med mango.....Den ska jag lätt inskaffa till vårt förråd hemma. Den går både till kött och fisk iaf om man ska tro flaskan. Ikväll blir den annars lugt med lite tv. Sedan får jag se när älsk kommer hem, han är nämligen på fest. Nu ska jag forsätta kika runt lite på några sidorna.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0