En vanlig arbetsdag

som kunde ha gått lite bättre än vad jag hade tänkt. Morgon började iaf tog en sväng förbi affären för att fylla på mitt mellanmålsförråd, innan jag gick upp på kontoret. Sedan så installerade jag mina nya rumskompisar =) på rummet.

Ärligt talat så vet jag inte riktigt vad jag ska göra med dom, känns inte sjyst att slänga någon annans arbete. Men vem vet kanske får jag nytta för dom en dag, kanske får något barn på besök. Sedan så fortsatte jag med min rundringning på jobbet för att hitta den där "experten" som jag skulle behöva. Men som de ser ut nu så är det ganska mörkt, och det underlättas ju inte precis av att de blir röda dagar.

Efter jobbet så tog jag bussen hem , och skyndade mig hem, för att hinna till träningen. Hade bokat in mig på två träningspass om man nu ska kalla de första för träningspass, då de mest går ut på att träna mage och rygg i drygt 25 min. Efter de passet så blev de aerobic , och jag tog mig nog lite vatten överhuvudet när jag inte valde nybörjarklassen. Men det var kul och jobbare än vad ajg trott innan.

Hemma från träningen sedan så blev de att äta middag och såklart se på DH. Nu så ska jag ta och krypa ner i sängen så jag är pigg inför morgondagens utmanningar.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: L *

svar: Ja det funkar med alla sorters nudlar, snabbt & gott när man inte orkar laga mat :)

2009-04-29 @ 12:10:55
URL: http://faancyface.blogg.se/
Postat av: Therése

vilka söta små grejer på fotot!

2009-04-29 @ 17:33:51
URL: http://naildesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0