Trött efter en lång dag.

Började ju dagen med att kliva upp kl 05.00 med anledning av att tåget gick vid 6.00 tiden. Trodde jag skulle vara sängen i senast kl 22.00 dagen innan men ack så fel man kan ha. Blev 23 istället, men va ganska mysigt då jag och älsk la oss samtidig, vilket är extremt ovanligt.  Hur som helst väl framme i sthlm så checka jag in på hotellet för att slippa ta med väskan till konferans lokalen.
Sen efter det så blev det att ta sig vidare till workshop lokalen, som var på ca 10  min gångavstånd. Där gick dagen åt att skriva för fulla muggar, då det var min arbetsuppgift för dagen. Gick riktigt bra tror jag, och att anteckna från diskussions gruppen var inte så främande som jag trodde. Va en hel lyckad dag, även om de blev lite jobbigt att sitta still. Stolarna var nämligen inte de bästa att sitta länge i. Efter dagens punkter var avklarade var de för första gången läge att få lite egen tid på rummet.


 Förr att bland annat förberedda sig inför middagen, som hölls ute på Villa Källhagen,som ligger på fina djurgården. Va en riktigt trevlig middag och mycket intressanta diskussioner. Nu är jag åter tillbaka på rummet, och ska ta och sova lite så jag orkar upp imorgon. Blir dock inte en lika lång dag, men den blir säkert minst lika intressant.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan:)

Jag tänkte ha en tävling i min blogg där man kan bli illustrerad som ett stjärntecken. Mer information finns i bloggen. Titta in chansen är stor att man vinner, 12 vinnare . Kram



P.s Vill du se mina andra stjärntecken jag gjort på kända bloggerskor? Kolla under kategorin stjärntecken i bloggen.

2009-04-21 @ 22:11:11
URL: http://saandraj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0