Helg samt USA

och här är det hur mycket som helst som skall hinnas med. Har än så länge hunnit med min träning samt laga lunch. Sedan så har jag börjat göra mig klar för att gå till affären och handla. Ska bland annat handlas saffran, då sambo tjattat om att få lussebullar.

Sedan så måste jag städa och sen får jag se vad som händer. Blir ev sthlm till kvällen för att hälsa på syrran, men då måste hon rnga tillbaks till mig under dagen.

Nu så ska jag svara på lite kommentarer samt lägga in lite av bilderna från USA som jag lovat.


Först platsen jag landa på i USA var Washington DC och här på bilden syns Svenska abassaden.


Här är jag vid John F.Kennedy Center for the Performing Arts.


Sedan gidk turen vidare till Lincoln Memorial.

Det var mycket folk där.


Påväg till nästa mål, vita huset hitta vi ett till memorial, The Vietnam Veterans Memorial.


Sedan skymde de ganska snabbt och min kamera klarar inte mörker så bra, men på bilden är det Vita huset.


Sedan gick turen vidare ut till landsbyggden, Martinsburg. Påvägen ditt passera vi ett Outlet som vi sedan stannade till på några dagar efter, då vi begav oss tillbaka till DC.


En otroligt mysig småstad, Berkeley Springs.


Här åt vi middag en av kvällarna, och här fanns även källa samt denna bath tube.


För att göra en lång historia kort så hoppar jag snabbt till turen som tog mig till NY, där jag möte upp min kära efter att ha lämnat kollegorna.

Var mycket som vi ville hinna med, utöver all underbar shopping som fanns.


Promenad på Brooklyn Bridge var en av sakerna som vi tog oss tid att hinna med.


Båttur ut till Frihetsgudinnan var ett måste.


Det var några bilder, bjuder kanske på fler senare. För nu måste jag kila, sambon börjar bli klar.

// Carro //





Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Riktigt fina bilder :D

Skulle du vilja få din blogg julpyntad?

Hör av dig isåfall? :P

2009-12-06 @ 15:20:43
URL: http://snyggeman.blogg.se/
Postat av: Shoot me already

ÅÅÅÅÅÅÅÅH VAD JAG ÄR AVIS!

2009-12-08 @ 20:51:14
URL: http://shootmealready.blogg.se/
Postat av: Sofia Kvarnström

Åh vad härligt!

2009-12-09 @ 13:05:46
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/
Postat av: Anni

åh, vad kul! Var där för några år sen

2009-12-09 @ 15:56:51
URL: http://annizplace.blogg.se/
Postat av: waki

Oh, vad jag längtar tillbaks till Usa tack vare dina bilder :)

2010-01-10 @ 01:12:17
URL: http://waki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0