Givande dag

som gav väldigt mycket. Åkte klockan halv sju imorse med tåget. Så innan  vi hade nätverksträff så kunde jag påbörja lite med min projektuppgift. Sen gick största delen av dagen åt at nätverka. Hade personliga samtal med huvudhandledare, vilket var riktigt givande. Jag fick ta upp de som trycker mig lite. Sen fick jag jätte bra respons från min första tid. Vilket gjorde att min "separationsångest gjorde sig lite påmind. Sen så fick vi även veta när vi kan söka semester, vilket underlättar lite. Då jag gärna gillar att planera sådant i tid. Efter nätverket var slut, så blev de lite jobbande på kontoret innan de var dags att åka hem.

Hemma har jag nu ägnat kvällen åt att spela PS samt varit och handlat. Sen har jag även tänkt att ikväll planera lite inför imorgon. Ska ju ägna största delen av dagen att jobba på en arbetsmarknadsdag. Vilket ska bli riktigt intressant. Har ju tidigare varit lite skeptiskt inställd till sådana här dagar. Men vem vet blir kanske positivt överraskad, nu när jag står på andra sidan. Ska även bli kul att se KTH från insidan.

Men men nog om de, nu ska jag leka lite till samt kolla runt lite på nätet.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0