Glömsk jag??

haha ja de skulle kunna beskriva mig när jag skulle skicka mail med bifogad bilaga. Självklart så glömde jag ju bifoga filen, trots att älsk sa de några sekunder tidigare. Men som sagt de lilla problemet är löst nu. Fick helt enkelt skicka om de hela. Dock återstår det några frågetecken på listan. Men jag tror de kommer ge sig eftersom. Får coacha med älsk när han kommer tillbaka imorgon. Känns som vi har mycket att prata om, iaf jag. Mitt huvud snurrar  runt. Jag funderar faktiskt på att prata med "den" om de hela. Men som sagt ska ge de hela en chans, och vem vet kanske är de ett sådant där larvigt "tjejsyndrom" att bara kunna umgås i par. Men men nog om de, kan ju faktiskt ha fått fel bild.  En klok person sa faktiskt till mig en gång att de vanligaste som vi människor går runt och tror är att "han/hon gillar inte mig, så då gillar jag inte honom/henne.

Annars så har dagen varit riktigt bra. Hade ju som sagt sovmorgon. Vilket inte var helt fel. Sen så har jag fått flytta in på "mitt kontor" vilket är stort och luftigt. Det som saknas är väl havsutsikten. Tror iaf de kommer bli en mycket intressant period, med en massa jobb. Har nämligen fått ett projekt att bita i, vilket inte är att leka med. Men de ska bli kul att sätta igång. Efter jobbet så tog jag tåget hem. På vägen hem passade jag på att handla. Sen så ringde min söta mormor. Hon är så skön, bland de första hon fråga var fall vi köpt nya möbler m.m. Haha hon är så nyfiken, undra vem av mina nära som skvallrat =). Va iaf kul att prata med henne. Sen fick jag även en till rolig överraskning ska få DN av dom. Vilket inte är helt fel, hinner jag inte läsa hela kan jag ju ta med mig den på tåget.

Men nu ser jag att klockan börjar bli mycket. Ska börja göra mig klar för sängen.

Natti natti

// Carro //

Kommentarer
Postat av: gaby

gillar din blogg!

2009-02-10 @ 16:11:28
URL: http://gaabys.blogg.se/
Postat av: Nettan

Kikar in & ha en fortsatt bra dag!

2009-02-10 @ 16:22:09
URL: http://busbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0