Intensivt

det skulle kunna beskriva min dag i runda svängar. Dagen började med att jag blev hämtade utanför mitt hus. För att senare åka vidare till Täby där vi "ungdomar" ska vara på kurs i tre dagar. Tankarna kring de hela var lite splittrade, och stämningen i bilen var väl inte tipp topp. Men väl på plats fann jag mig ganksa snabbt i det hela, och kom igång ganska snabbt med reflektioner. Under dagen har de varit mest fokus på två punkter. Vår individuell presentation och vår personlighet. Jag har verkligen fått mig en tankeställare.

Maten har varit ok, men inte kanske inte jättespännande. Råka dock å samma lunch som sist. Vilket i sig inte gjorde så mycket då det är riktigt gott med wallenbergare (eller hur de nu stavas) och potatismos. Till middag var de fisk, lamm och cheescake.  Efter middagen som suta frammåt 20.00 så så tog jag och en kamrat oss en promenad. Vilket var riktigt skönt efter en hel dags stilla sittande. Dagen avslutade sedan med en kopp te innan vi båda gick till rummet.

Ja så mycket mera har inte hänt, vilket är ganska skönt. Det tar mer på krafterna än vad man tror, att vara på kurs. Nu börjar de snart bli dags för mig att krypa till kojs. Ska innan dess kolla lite på nätet om lite tips inför imorgon, då jag och en kamrat ska hålla i backspegeln.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Frida

Jo juste. Du tror inte det går att lägga in något mönster i kanten?

2009-02-21 @ 23:06:27
URL: http://hjartatsmening.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0