Morgon

kan inte komma ihåg när jag var uppe så här tidigt på en söndag. Kanske var de när jag fortfarande jobbade på helgerna. Hur som helst, anledningen till att jag är uppe är för att min söta lilla syster är på besök. Hon kom igår på em, och då såg vi på film, Black Beauty. Sen på kvällen när älsk kommit hem så blev de middag och melodifestivalen samt en massa gotti.

Idag på morgon så ville hon se häst filmen igen, så då passar jag på att sitta lite vid datorn. Ska försöka fixa klart med designen idag. För palla äta frukost så här tidigt på morgon. Sen är planerna för dagen att tvätta och gå på bio. Sen får vi se vad mer vi kan hitta på. Men nu som sagt ska jag fortsätta fixa med designen.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Jillie

Sv: Det var inte bara en film - eller ja, det var ju en just då. Men jag såg på ett par av världen greatest lovestories. Romeo + Juliet och Tristan + Isolde.



De är så vackra och passade perfekt natten efter alla hjärtans dag - jag passade även på att se The Sisterhood of the Traveling Pants 2 då jag inte gjort det än. Lite nördig film men ändå, ibland behöver man vara nördig.



/Jillie

2009-02-15 @ 13:51:36
URL: http://brieost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0