Nya sulor

har jag fått idag. Kom precis hem efter att ha varit hos ortopeden. Dock så hade jag inte med mina nya träningskor (ej inköpta) så jag får klippa till dom sen samt ev komma tillbaka och slipa dom. Anledning till att jag gjutit sulor är för att jag fick de gratis när jag köpte gymkortet. Ska bli spännande att prova dessa sen i skorna.

Annars så har dagen på jobbet var riktigt bra. har kommit en bra bit med projektet. Sen så har jag varit på ett intressant möte på em. Där det bjöds på super gott fika. Fick då även se hur de såg efter att branden härjat. Va ingen vacker syn precis, men de lukta iaf inte lika illa som imorse,

Planer för resten av kvällen är att äta middag. Sen hade jag även tänkt se på uppdrag granskning, fall de är något bra ämne.  Sen har jag en hel hög med litteratur att läsa. Så de finns som sagt att göra. Så lika bra att lämna datorn avstängd =).

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Terese

Hej, vilken fin blogg du har :)

Ska vi börja premunera på varandra via bloglovin?

2009-02-25 @ 20:48:02
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: Angelica

svar: Nej, verkligen! Fast här i Borlänge är det väl ganska billigt på ett ställe där dom har "studentrabbat" 1500 kr per år.

2009-02-26 @ 09:43:14
URL: http://killerduck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0