Skidskytte

började min dag med. Dock inte själv utövande, utan tittade på tv. Blev ju perfekt att äta frukost framför. Tyvärr blev de inga stora svenska framgångar, men banan verkade vara i otroligt tung åkt. Sen har jag påbörjat all städning här hemma, vilket lär ta sin lilla tid. För nu är de herrarna som åker. Så de blir springandes fram och tillbaka till tv:n.

Planer för dagen är annars att fortsätta städa här hemma. Gå iväg på en konsultation för gymkort. Sen hoppas jag hinna med en vända på stan och inhandla bland annat ljus till vardagsrummet. Skulle även behöva klippa håret, men vet inte riktigt fall jag hinner med det. Måste nämligen vänta hemma tills att de ev köparna av tv bänken skall dyka upp. Så jag hoppas de ringer snart. Är tråkigt att sitta hemma och vänta. Skulle ju vilja komma ut innan solen försvinner. Men nu ska jag fortsätta kika på tv.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: fotobloggen

SV: hehe, okey..jag kan sova upp till 12 h xD

2009-02-14 @ 12:57:22
URL: http://thealealea.blogg.se/
Postat av: judith

gå in på www.welovetv.blogg.se :O :O :O

2009-02-14 @ 13:21:26
Postat av: F

skidskytte idag igen, 8.45. Inte missa!!

2009-02-15 @ 08:12:27
URL: http://dagligdags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0