Trött

efter en lång och intensiv arbetsdag med något udda arbetsuppgifter. Finns faktiskt inte så mycket att berätta som kan vara intressant för er andra att läsa. Men ett tips kan vara att läsa på lite extra om ditt företag. Jag hade helt missat den engelska biten vilket var lite pinsamt. Men jag har nu som sagt lärt mig till nästa gång (om de nu skulle bli någon). Kom hem ganska sent runt 19 och efter det har jag mest tagit de lite lugnt.

Sen har jag sett på Sveriges sämsta bilförare (hade helt missat att de börjat), vilket alltid ger en gott skratt. Sen har de inte hänt så mycket mera hos mig. Men de börjar bli dags att krypa ner i sängen snart, och läsa lite.

Hoppas ni andra har haft en bra dag.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0