Vad tufft..

har precis varit på ett pass Xbike. Det hade jag aldrig gissat på innan passer började. Det som skilde från ett vanligt pass spinning var att man även var tvungen att röra på ett styre. Så nu är jag helst slut i både ben och armar. Få se hur jag mår imorgon =).

Dagen annars har varit helt okey. The big boss bjöd på semlor vid em fikat. Det kallar jag lyx. Sen blev jag förstås tvungen att köpa med en semla till älsk efter jobbet. Vilket inte var de lättaste, då han inte ska ha mandelmassa i sin. På första stället fick jag först stå i ca 10 min kö, för att sedan få reda på att dom med vaniljkräm var slut. Så då var de bara att gå vidare till nästa café på jakt efter semlan. Men där var de längre kö, men dom hade iaf en lite semla kvar, så där hade jag tur.

Så mycket mera har faktiskt inte hänt idag. Nu ikväll väntar jag på att mästarnas mästare ska börja. För dom har ju såklart skjutit upp programet med anledning av förlovningen. Suck ibland blir jag så less, hade varit skilnad fall de var själva giftemålet. Men men inte mycket att göra åt. Nu ska jag hämta mig lite mat innan tv:n.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: diana

Tack söta du för kommentaren!! Är allt väl med dig? Vad ska du hitta på idag? Jag har mysdag hemma med älsklingen, mysigt värre! =) Kram kram

2009-02-25 @ 15:10:47
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0