Väldigt givande

är vl som jag skulle kunna säga om dagens kurs händelser. Jag och en annan kursare började med att ansvara för backspegeln. Vilke var riktigt givande, då jag fick se saker ur kursledarnas perspektiv. Efter de ägnade vi tiden åt att intervjua  varandra om de som vi själva var lite osäkra på i resultatet. Sen gjorde vi lite av varje innan vi kom till övningen med stort G, för mig. Att jobba med sin polaritet. Sen på kvällen vi middagen så skulle jag vända min upplevda polaritet åt motsatt håll. Vilket för mig blev en helt annan känsla. Då jag största delen utav middagen fick sitta tyst. Vilket inte riktigt var de lättaste men ack så givande. Allt som man kanske prata om är kanske inte så intressant, som man upplever det. Låter kanske luddigt men är som sagt inte så lätt att sätta ord på.

Efter middagen så blev de själv klart lite reflektioner om hur i upplevde det. Men imorgon blir de nog ännu mer, skulle jag tro. Med anledning av att då kommer våra kursledare vara med. Men nu är jag så trött att jag inte orkar skriva något mer. Denna dag har verkligen tagit på mina krafter.

// Carro //




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0