Vilken dag

som inte började bra. För de första så slog jag i foten i sängen när jag skulle gå upp. Sen så bröt jag av en nagel när jag skulle stänga dörren. Sen när jag kom till tåget i god tid så visar det sig att tåget är försenat. Vilket slutade med att jag kom försent till jobbet med ett antal minuter. Som om inte de var nog så hade mina sk "kamrater" tagit bilen till jobbet utan att fråga om jag ville åka med. Vilket kändes lite surt då tåget just var sent. Men som sagt blev nog mest pinsamt för dom när jag inte kom samtidigt som dom. För alla vet ju att vi bor i samma stad och inte spec långt ifrån varandra. 

Resten utav dagen var iaf bra och jag han åka med de tidigare tåget hem. Vilket resluterade att jag kunde gå förbi tv-spels butiken och köpa de där spelen. Tyvärr så har jag inte haft tid att prova dessa på kvällen ännu. Då jag har haft fullt upp med annat som att tex packa. Imorgon bär de nämligen av till Lidingö för en tre dagars kurs. Hoppas de blir kul. Ska fortsätta fixa här hemma nu, så jag inte behöver jäkta imorgon till tåget.

Hoppas ni andra har haft en bra dag

// Carro //

Kommentarer
Postat av: fotohanna

Hej Carro! Tack för din fina kommentar :)



Jag har faktiskt inte sett den filmen, inte hela iaf.. så det blir premiär för det efter jag läst ut boken :D



Hare så bra!

2009-02-03 @ 21:56:12
URL: http://fotohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0