åå typiskt

vart kan den vara. Jag verkligen ogillar att inte veta vad saker befinner sig. Jag hoppas verkligen att den dyker upp så jag kan göra klart de sista som finns att mäta ut. Innan kl 10.00 bör jag iaf ha ringt de där samtalen så vi får se om allt kan gå i lås. Annars är de nog inte så mycket att göra åt saken. Men de skulle kännas bättre att lämna ifrån sig ett färdigt arbete än ett halvdant sådant. Jag har ju ändå haft 4 månader på mig nästan att göra detta.

Idag är den sådan dag då de skulle ha passat bra med en semla, fast de fick vi ju igår. Och för många semlor är nog inte spec bra att äta. Men som sagt är de dags för att återgå till arbetandet. Så jag kan gå på träningen vid 10.00 med gott samvete.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Anonym

En ny gratissida. Det är ju ganska svårt att samla poäng i de gamla, eftersom i princip alla redan är medlemar där. Men inte på freestreet, här blev jag den 117:e medlemen(!?). Man växlar in poängen mot presentkort på t ex presenttorget, Nelly och Calirots(enda sajten där du kan få presentkort på Caliroots.)



Registrera dig på FreeStreet och få 25 startpoäng av mig.



http://www.freestreet.se/?r=117

2009-01-27 @ 15:28:36
Postat av: Monixx

Sv: Ja den bilen skulle man absolut haft.

Tack så hemskt mycket. Kan bara säga detsamma. Gillar din blogg oxå!

Ha en supertrevlig kväll!

//Monixx

2009-01-27 @ 21:56:15
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0