Helg igen..

och de känns riktigt skönt. Igår blev de en väldigt kort dag för mig hemma då jag var kvar på jobbet lite längre än vanligt. Sen innan jag åkte hem så passade jag på att kika lite på stan. Och jag hittade faktiskt två stycken tröjor. Slänger in lite bilder ikväll. Sen när jag skulle ta tåget hem så var de något strul så vi blv ca 30 min försenade så jag var inte hemma först lite efter 20. Väl hemma så åt jag middag och sen så kom älsk hem från jobbet. Och vi han kanske ses i 5 min, men jag fick min present iaf. Ett gulhjärta med halskjedja till. Sen så spendera jag kvällen i min ensamhet med att sjunga Singstar som nu äntligen kommit. Just de glömde nämna att jag blev så glad över mina födelsedagskort som jag hade fått när jag kom hem. Det gjorde verkligen min fredag.

Sen tycker jag iofs att de är lite konstigt att inte en spec person hört av sig. Kan de var för att jag glömde gratta dig föra året? Om nu så är fallet så tycker jag de är lite barnsligt att göra likadant. För alla kan glömma ibland, och jag tänker iaf gratta dig när du fyller år. Men men, inget att hänga upp sig på..

Idag så har jag och älsk spelat allt för länge. Vilket resulterat att jag fortfarande sitter i pyjamas här hemma =). Men jag ska snart börja göra mig klar. Ska lämna in kläder till myrorna. Sen så ska jag gå och hämta min linser som har kommit. Vilket kommer resultera i en stor kostnad. Vilket jag inte riktigt kan förstå varför de ska kosta så mycket. Varför kan inte optikerna konkurera lite med varandra ang priser som mataffärerna gör? Men men inte mycket att göra åt de nu, jag vill ju ha mina linser.



// Carro//

Kommentarer
Postat av: ida

svar: ja! du kan bara tänka dig. de är helt underbart söt. känns som att flyga tillbaka några hundra år i tiden när man går in där. ha en underbar kväll! :)

2009-01-17 @ 16:42:31
URL: http://thisisida.devote.se
Postat av: Vicke

vad var det ni spelade så länge

2009-01-18 @ 08:22:25
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0