Mycket..

att göra och vad kommer jag på att jag har glömt att köpa. Jo vin till lunch bjudningen imorgon såklart. Och jag som sprang runt på stan som en galning efter både bland annat expander och väggfärg. Men är som sagt inte så mycket att göra något åt. Nu väntar jag på att älsk ska ringa så att vi kan handla till imorgon. Har skrivit en handlarlista men dock inte bestämt mig vad för någon efterrätt jag skall bjuda på. Dessa tre står jag och väljer mellan: Gino, cheescake eller morotskaka. Lägg då till att en av gästerna är laktosallergiker, vilket också skall tas hänsyn till. Har inte provat  baka några av dessa recept  med laktos produkter. Men men nu måste jag fortsätta flänga runt.. Håller på att städa tills imorgon. Och de finns fortfarande en hel del kvar att göra.

Hoppas ni andra har de lite lugnare!

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken härlig blogg du har!

2009-01-31 @ 19:42:29
URL: http://miabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0