Så var de måndag

och jag har precis kommit till jobbet. Känns konstigt att de är min sista vecka här på kontoret. Jag som trivs så bra här ute i naturen och med vattnet nära. Men de blir säkert skönt att flytta hem igen också. För då kan jag jobba med vårt renoveringsobjekt på kvällarna. Vi håller nämligen på att göra om lite i lgh. Älsk har fått något roligt ryck.

Så i lördags var vi på IKEA och kollade in lite prylar. Dock köpte vi inte så mycket. Blev två stycken väggskåp effektiv samt ett väggfäste. Sen ska vi köpa en tv bänk nästa helg fall vi hittar någon snygg. Sen så ska de köpas målafärg till väggen i köket som vi har tröttnat på nu. Sen på lördag em så tog jag de mest lugnt och fixade lite i lgh samt träffade en vän.

På söndagen var de ännu mer att göra. Klev upp vid 8 för att göra mig klar och åka till tuna för att möta en barndomskompis. Som råkade vara på besök här uppe under helgen. Då tuna är en sådan liten stad så var de inte så mycket öppet först kl 12.00 så vi tog oss en 40 min promenad till tuna park för att fika. Vilket var riktigt trevligt, var säkert över ett år sedan vi sågs. Vid kl 14.00 tog jag sedan tåget tillbaka, med anledning av att älsk och jag skulle gå på bandy. Vilket var en riktigt trevlig upplevelse och självklart så kunde ju inte matchen ha slutat bättre än den gjorde. Sen när vi kom hem så var de bara att sätta igång med nästa sak, nämligen tvätten. Sen äta middag och efter de packa väskan. Sen såg vi på trollkarlen som avslöjar alla magiska knep. Sen så var dagen så gott som slut.

Men nu ska jag återgå till arbetet. Finns en hel del att göra klart till den här veckan.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Katinka

Låter som du haft en bra helg! IKEA är perfekt ju!

2009-01-26 @ 14:31:16
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0