Ursch

jag blir så sur. Två dagar i rad, de kan inte vara möjligt. Jag som hade hoppats på något annat. Känner mig redan lite nere den här veckan, varför vet jag inte. Kanske är de bara tröttheten som spelat mig ett spratt. Har ju gått och lagt mig för tok för sent den här veckan. Sen så har väl all den friska luften man får av promenaden börjat tagit ut sin rätt. Men men är bara att ta nya tag. Imorgon fyller jag ju år och de ska firas med att bjuda kollegorna på fika. Som tur var så har jag med mig hembakat den här vecka. Jag valde mellan att ta med mig fika eller låna jobb bilen, och åka till ett konditori för att handla tårta. Men idag när vi skulle ha bilen för att göra lite ärrenden så vägra den att starta, så de var lite tur i oturen.

Ikväll annars händer inte så mycket. De i huset verkar iaf ha lugnat ner sig lite. Och de på plan 2 verkar vara riktigt aritga och trevlig personer. Efter jobbet så såg jag på skidskytte, och jag hade inte trott att de skulle gå så bra som de gick. Sen så har jag även läst ut min sista julklappsbok. Så nästa bok att läsa blir nog den jag köpte själv på rean. Jag funderar på att slänga ihop en recension på böckerna jag läst. Men de får bli till helgen isf. För  glömsk som jag är så ligger usb kontakten till kameran hemma. Men nu blir de lite tv för min del.

// Carro //


Kommentarer
Postat av: meee

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!

Hoppas den blir bra.

Pusssss

2009-01-15 @ 07:18:31
Postat av: Ruff

tack! den är ganska orginell :)

2009-01-15 @ 10:31:11
URL: http://livetmedruff.blogspot.com/
Postat av: Maria

Tack:) Använder photoshop:)

2009-01-15 @ 10:55:36
URL: http://designbyristo.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh, läste att du fyller år. Grattis !



SV: Ja visst är det :) Känns sådär sommarfräsch och enkel. Det enda är att jag får se till att bli lite brun tills dess att jag använder den. Ser ut som ett spöke annars.. Blekare finns inte :P



mvh

2009-01-15 @ 12:24:39
URL: http://fwin.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack! Det är gelé. :)

2009-01-15 @ 20:59:26
URL: http://distinguish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0