Har helt

tappat lusten på att sitta vid datorn under ett par dag. Kan kanske ha att göra med att det inte finns så mycket att göra vid datorn längre. Jag har börjat få morgontidningen äntligen, och på kvällarna måste jag läsa min kurslitteratur till en av de kurser som jag går. Sen så finns de som vanligt en massa helg pyssel som ska hinnas med.
Dagen började iaf bra med flingor och "svart" mjölk.

För den som undrar/elle har missat så är de vanlig mellanmjölk. Men jag tyckte iaf förpackningen livade upp lite hemma hos oss. Sen så fortsatte jag dagen med att städa. För att senare ta en paus till herrarnas jaktstart. Sedan så blev det en promenad innan det var dags för att se på tjejerna. Sen så fastnade jag framför MTV och Hogan Knows Best, vilket faktiskt var lite roande.

Sedan så blev det att hämta hem lite mat till när älsk kom hem från jobbet. Sen så såg vi lite på tv innan det var dags att släcka här hemma. Så vi tog en promenad för att kolla läget, men vi blev nog båda faktiskt riktigt besvikna. Var inte mycket som var släckt i den här "staden". Men men nu så är de fotboll som kollas på här hemma. Sen så blir det sängen strax då vi ska bort imorgon för att fira min pappa. Men först ska jag fixa klart här hemma.

// Carro //



Kommentarer
Postat av: Michaela

tack så mycket! :))

2009-03-28 @ 23:29:25
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: Becca

fin blogg du har :) gå gärna in på min blogg och kommentera vilken klänning du tycker jag ska beställa vore väldigt kul och se vilken just du tycker =)

2009-03-30 @ 15:09:20
URL: http://bexxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0