Hos mig är det

mycket som ska börjas fixas till nästa helg. Väggen är iaf färdigmålad och vi är jättenöjda med vår världskarta =). Sen så har jag varit nere en sväng på stan idag och handlat två turkosakorgar till badrummet samt hängt upp lite färggladare handukar. Jag har även köpt en ny kappa till sovrummet, som jag är riktigt nöjd med. Sen så har de blivit matlagning för hela slanten. Samt en riktigt härlig promenad i det fina vädret som det här varit idag. Men då jag fortfarande har en massa till att fixa innan Beck börjar så får det här bli ett kort inlägg. Men imorgon ska jag lägga in en bild på väggen.

Hoppas ni andra har haft en riktigt bra söndag!

// Carro //

Kommentarer
Postat av: bjorkbabes

Jag har varit med på en is show och då intervijuade dom mig och min kompis,

Hare!

2009-03-15 @ 21:18:32
URL: http://bjorkbabes.blogg.se/
Postat av: meee

Åhh så nyfiken jag är på eran världskarta.

Vill se nu!

Hörs i veckan.

Puss o kram

2009-03-16 @ 09:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0