Idag har jag varit borta

hela dagen på jobb. Hade med mig lite picknik mat, sallad, festis samt mackor. Med anledning av att de inte fanns något pentry att värma maten i. Så det var en bra första dag på den nya avdelning, en liten mjukstart. Imorgon så blir det till att vara på kontoret och gå runt och hälsa på sina "nya" kamrater. Arbetet kan nog bli intressant och uppgiften lika så. Dock skulle våran grupp kunna bli lite mer samman svetsad. Men allvarligt talat så tror jag inte dom riktigt förstår hur jag känner. Den person som jag hittils har pratat med i gruppen säger hela tiden att de kommer bli bättre senare, då vi kommer vara tillsammans hela bunten. Men jag tvivlar på det, för som det är nu så små viskar dom redan med varandra om saker som jag inte har en anning om.  Men men orkar som sagt inte bry mig, tar en massa onödig energi. Och så länge jag har ett val att prata med andra när dom börjar små tissla så klara jag mig.

Fick en trevlig överraskning när jag kom hem också från jobbet. Har tydligen blivit uppgraderad en nivå på sj prio så nu får jag bland annat gratis kaffe/te i bistron när jag reser =). Vilket är lyx, för då kan jag sitta i Bistrovagnen gratis fall de är ont om platser på tåget någon gång =). Men nog om det har som sagt inte hänt så mycket mera här hemma. Ska se på nyheterna nu.

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0