Idag har tiden

formligen bara rusat iväg. Började dagen med att gå och fixa min naglar. Denna gång så gjorde jag dom i french peace färg (dvs lite beiga). Sen så kom älsk föräldrar hit och hjälpte oss med att bland annat få upp väggskåpen. Vi var även en sväng förbi systembolaget och handlade lite sprit till festen. Men jag tror de kommer att behövas lite till, men de beror på lite hur många de är som kommer. Sen på efter att älsks föräldrar åkt så har jag ägnat mig mest åt att städa här hemma. Har renstat ut en massa skräp, och är fortfarande inte ens i närheten av att vara klar.

När det gäller gårdagen så hände det inte så mycket. Kom hem ganska sent från kursen. Sen så blev det till att laga mat medan älsk möblerade om i vardagsrummet. Sen så hade vi hyrt film och såg "Patrik 1,5 år". Den var riktigt bra så den kan jag verkligen rekomendera er som inte sett att kolla på. 

Men nu får de vara nog bloggat ska ta mig en städpaus och se lite på tv. Går någon komedi på tv3 tror jag. Dock så är jag lite sugen på choklad. Men inget kan nog slå det härliga fika bord med hemgjorda choklad bitar, som serverades på kursgården.
 
Sen så fanns de ju även en massa annat gott också som tex de där bullarna. Men nog om det för nu börjar filmen.

// Carro //


Kommentarer
Postat av: sara

söt blogg:)

2009-03-08 @ 12:23:54
URL: http://ssarajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0