Lång dag

har det blivit idag. Klev upp vid samma tid som vanligt för att sedan bli upphämtad. Sen tog själva bilresan ca 2 h. Då vi kom fram så blev det en snabb fika innan kursen drog igång kl 09.30. Sen så slutade vi inte först kl 20.30, dock hade vi både lunch, middag och raster under denna tid. Vi fick även denna gång "leka med" ett projektspel. Vilket var en upplevelse i sig. Då det blev ett riktigt stress moment som gjorde en riktigt trött. Efter kursen slutat för dagen så tog jag och två kamrater en promenad. Vilket var riktigt skönt efter en hel dags stilla sittande. Det enda som saknades på promenaden var strandpromenaden, men vi tyckte de var lite för lerigt att gå där.

Nu så ser jag på nyheterna. Sen så ska jag krypa till sängs, så jag orkar upp imorgon och träna innan frukosten. Men innan dess så ska jag packa upp väskan och hänga upp lite kläder i rummet. Sen ska jag även passa på att kolla mailen.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Frida

Hur menar du då?

2009-03-05 @ 17:13:49
URL: http://hjartatsmening.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0