Män som hatar kvinnor

var en riktigt bra film. Jag trodde inte den skulle vara så bra som den var. Filmerna brukar ju oftast inte vara lika bra som böckerna. Dock så hade dom utelämnat lite av de som står i böckerna, men de var kanske tur. För annars så hade väl hela filmen varit över 3 h lång. Nu ser jag fram mot det andra delarna, men som tyvärr kommer visas på tv.

Sen på kvällen så har jag inte hunnit med så mycket mer. Gick direkt från tåget till donken för att middag innan filmen. Så nu på kvällen har jag jobbat för fullt med min ritning. Tyvärr så är jag nog lite av en tidsoptimist. Då klockan börjar rinna iväg. Men blir jag inte klar innan 23.00 så får det vara, måste lägga mig i tid så jag orkar upp till jobbet imorgon. Hinner inte skriva så mycket mera nu.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Fagel

Har inte sett filmen men ÄLSKADE alla böckerna. Första filmen ska ju gå på TV med innan dom andra två men så ska dom lägga till en timme så du kanske få allt det där du saknade i alla fall. :):)

2009-03-03 @ 15:55:08
URL: http://fraggelberg.blogg.se/
Postat av: Kathrinea

Ah jag har hört om filmen vad handlade den om, var den bra?

2009-03-04 @ 20:53:18
URL: http://kathrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0