På resande fot

igen och kommer så vara tills på fredag. Åkte med mitt vanliga tåg hemifrån, till kontoret. Fick ca 1 1/2 h på kontoret innan det var dags att sätta sig i bilen. Som jag förövrigt inte får köra denna gång. Men de berör mig faktiskt inte så mycket, då jag inte vill få en anmärkning hos hyrbilsföretaget för någon annans skada. För de första som hände var just att bilen rullade bakåt in i ett stor rött plank.

Sen så rullade vi på till det var dags att äta lunch. Då blev det på detta fashionabla ställe.


Sen så var det bara att rulla vidare. Väl framme dit vi skulle så blev de inte så mycket jobbande. Men vi har nu på kvällen planerat lite hur vi ska arbeta imorgon. Sen så har vi varit en sväng och handlat. Blev lunch till imorgon och lättare middag för två dagar. För orka äta hamburgare varje dag, det gör jag inte. Även fast jag kan se skylten från mitt hotell. Som förövrigt är helt okey. Badrummet borde vara alla tjejers dröm, de är verkligen rosa!!!! (eller inte).

Men nog om det nu ska jag ta och kika in fall träningsanläggningen här är något att ha. Återkommer och svara på era kommentarer ikväll.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Cristian

Tack för de fina orden :-) Kul att du gillade låten.



By the way - Max is the shit! :-)



2009-03-09 @ 22:25:33
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Nicole

åh. sugen jag blev på maaaaat nu. Kram

2009-03-14 @ 16:10:47
URL: http://nicoliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0