Så har halva veckan gått

och det är inte långt til helgen. Va en helt okey dag på jobbet. Hände inget spec så jag fick en hel del gjort. Tog även en promenad på em i det fina soliga vädret, tyvärr blåste de lite kalt. Sen på slutet av dagen så övade jag på coaching med en arbetskamrat. Vilket gick sådär, tycker jag. Blev lite konstigt att skilja mellan "privat" och "seriöst" snack. Sen när jag kom hem så gick jag direkt till systembolaget för att handla till helgen. Den stackars killen i kassan måste ha trott jag var tokig som handlade så mycket. Men nu finns de förhoppningsvis dricka så det räcker.

Annar så är planen närmast att ta och sätta igång med maten. Ska bli carbonar, om nu bacon vill tina. Älsk hade glömt ta upp den ur frysen imorse =). Men de ska nog ordna sig. Sen så vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer, vardag kvällar är ju inte så värst spännande att skriva om.

// Carro //

Kommentarer
Postat av: Veronica

ja tiden går fort ...

2009-03-19 @ 15:49:10
URL: http://veronicajarl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0