Trött

efter en lång dag. Var riktigt trött på jobbet idag, så jag tvingade mig iväg på en promenad på em fikat. Men då kommer ju såklart en av handledarn till nästa praktik period och pratar, så jag missar infon. Fick den dock lite knappert återgiven när jag kom tillbaka. Sen när jag kom hem så åt jag en snabb middag och sen bar det iväg till gym. Gick på ett nytt pass body step och det var mycket tuffare än jag hade trott. Hade kramp efter dryga 10 min . Så imorgon lär jag ha en skaplig träningsverk. Lovade en bild på den målade fondväggen så här kommer den.

För den som undrar så tog det ca 6 h att måla denna. Men nog om det nu är jag så trött att jag snart ska gå och sova. Men först ska älsk och jag fortsätta planera lite här hemma inför helgen

// Carro //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0