Snart dags för helg..

Veckan har gått fort, och än så länge trivs jag som fisken i vattnet på min arbetsplats. Äter lunch på slottet varje dag och tittar ut över havet. Har bott dessa dagar hos syrran och hennes T. Därför har de inte heller blvit så mycket bloggande, då jag hellre passar på att umgås med dom. Känns inte som jag varit borta hemifrån länge alls. Imorgon är de dags att åka hem, och träffa älsk som jag inte sett på drygt 2 veckor. Men hur  helgen ser ut har jag för första gången på länge inte klart. Älsk ska ju tyvärr jobba och på lördagkvällen skall han ut med sina arbetskamrater. På söndag antar jag att han sedan åker tillbaka till sina föräldrar då han har praktik just nu. Så då får jag se fall jag stannar kvar eller om jag börjar röra mig närmare sthlm för att slippa gå upp så himla tidigt på måndag morgon. När jag kommer hem sen så hoppas jag min cd skiva med kort har kommit så jag ev kan lägga upp ite bilder på bloggen, fall de nu är någon som är intresserad. Men nu är de snart dags för mat kyckling och ris yummi =)

// Carro //

Kommentarer
Postat av: chili

sicken härlig blogg du har!:)

2008-10-04 @ 02:18:18
URL: http://hetchili.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0